Lesson 8

Mike Malamute bemutatkozása- Introduction of Mike Malamute


Watch this video, then answer the questions below. 


1. Hol lakik most Mike?
a) Magyarországon.
b) Németországban.
c) Angliában.

2. Hány kiló húst kapnak a kutyák naponta?
a) egy kilót
b) két kilót
c) három kilót

3. Ki Méri?

a) egy másik kutya
b) Erik felesége
c) Teréz barátnője

4. Mire készül Mike?
a) Erik születésnapjára
b) Kerékpár versenyre
c) Szánhúzó versenyre

5.) Hova viszi Eric a kutyákat?
a) A hegyekbe
b) Az erdőbe
c) A faluba



MEGOLDÁSOK:

1. b)          2. b)           3. a)        4. c)         5. a)


Mike Malamute

Mike:
Sziasztok!
Mike Malamut _________ (1) . Alaszkából származom, szánhúzó _________ (2) vagyok. Öt hónaposan kerültem Erikhez, _________(3). Ő is szánhúzó kutya. Most ____________(4) hónapos vagyok. Vidám természetem ________(5) , sokat mozgok. Szeretem a lazacot és más húsokat. A természetben ___________ (6) szaladok. Edzek a szánhúzó versenyekre.

Most Németországban _________ (7) a gazdámmal. Ő nagyon szeret minket, mert mindig ________(8) vagyunk, feldobjuk a napját. Mi is szeretjük őt, mert napi két __________ (9) húst ad enni, és elvisz minket a hegyekbe. Így tudunk sokat futkározni a ___________(10).

Kíváncsi és aktív típus vagyok, kölyök kutya. Fejlett az izomzatom, erős és _________ (11) darab leszek felnőtt koromban. Várható életkorom 10-12 (tíz- tizenkét) _________(12). 



MEGOLDÁSOK: 

1. vagyok           2. kutya          3. Mérivel           4. nyolc               5. van         6. sokat
7. élek               8. vidámak          9. kiló              10. szabadban          11. nagy          12. év



Szerző:
Szalontai Teréz

Elérhetőség: Klikk ide 




Share on Google Plus

About Terez Szalontai

Teréz Szalontai is a native Hungarian speaker, a professional online teacher and coach. She teaches online full time for 11 years. As a coach she launches masterminds for high-ticket clients and teaches her methods. She lives in Hungary.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Megjegyzés küldése